オンライン授業対応について / Support for online classes (for the first semester of the fiscal year 2020)

新型コロナウイルス感染防止に伴う2020年度前期のオンライン授業で、すでに書店などに発注していただいた弊社教科書の本文データなどが御入用の場合には、以下の内容をお読みいただき、同意される場合には「同意する」にチェックを入れ、必須事項を書き込んで送信してください。

For teachers who have already ordered our textbooks from bookstores; If you need the digital data for the online classes due to the prevention of COVID-19 infection, please fill out this form and submit to us. You need to check “I agree.” in the box below to confirm that you understand the following statement.

本学においては、新型コロナウイルス(COVID-19)対策の一環として、2020年度に限り、一定期間、大学の教室での授業(対面授業)に代えて大学のWEBサイトにインターネット回線を通じてアクセスする方法等の遠隔授業を行うこととなりました。 つきましては、大学WEBサイトの貴社出版の下記教材のデータ(文章、文字データ、画像、音声、動画)を授業目的で公衆送信しますことをお知らせいたします。
なお、授業を受ける学生には事前もしくは事後に該当教科書を購入させます。

As part of the countermeasures against the new coronavirus (COVID-19), for a certain period of time only in the fiscal year 2020, we will offer distance learning services, such as access to the University’s website via an Internet connection. We would like to inform you that we will be transmitting the data (text data, images and audio ) of the following educational materials published by Kinseido on the university website to the public for the purpose of teaching. Students will be required to purchase a textbook before or after the class.

同意する / I agree.

必要事項(必須事項)

大学名 / University name :

電話番号 / Phone number :

E-メールアドレス / E-mail address :

氏名 / name :

教材の表示

タイトル / Textbook Title :

担当教員名 / Teacher in charge :

授業名 / Class title :

必要なデータ / Data requested

*本文データ、などを書いてください
*Please specify the kind of data that you request. (e.g., text data)

複数の教科書データをご入用の方は、教科書ごとにフォームを送信してください
If you have multiple requests, please submit one form per request.